Annak ellenére, hogy a legtöbb járműnek van súlykorlátozása, ez nem akadályozza meg a járművezetőket abban, hogy mégis túlterheljék a közlekedési eszközöket. Mindegy, hogy teherautóról, személygépkocsiról, motorról, vonatról vagy bicikliről van szó. Ennek következtében nagyon sok kép terjeng az interneten, ami bemutatja ezeket a bátor és egyben felelőtlen sofőröket. Nyilván, ha valaki szállítmányozással foglalkozik és csak egy biciklije vagy riksája van, nincs választása, hogy mivel vigye el A-ból B pontba a csomagokat, viszont azt eldöntheti, hogy hányszor fordul meg velük. Köztudott, hogy a legtöbb ember nagyon lusta, ennek eredményeképpen nem nehéz kitalálni, hogy hányszor hajlandóak megtenni azt a bizonyos távot, nem törődve azzal, hogy mekkora károkat tudnak okozni a körülöttük lévőkben, a szállító eszközben és persze magukban.
Ma olyan fotókat hoztunk el nektek, ami bemutatja a legtúlterheltebb járműveket a világ különböző országaiban.
Ilyen járművekkel közlekednek a Szaharai Sivatagban.
Sanghajban nagyon jó lehet az emberek koordinációs képessége, ha képesek elvinni egy ilyet A-ból B pontba úgy, hogy semmi sem esik le róla.
Úgy látszik Afrikában nem szeretnek kétszer vagy annál is többször fordulni, ezért mindent egyszerre hoznak el. Meg kell hagyni szép teljesítmény.
Bangladesben úgy látszik nincsenek szabályok a vasúti közlekedésre. Az utasok bárhova ülhetnek ezek szerint, akár a vonat tetejére is.
A Szaharai sivatagban semmi sem lehetetlen…
Vietnamban, így viszik a kacsákat. Te el tudod képzelni, hogy hasonlóképp közlekedj?
Merész dolog volt így útra kelni. Elég csak egy rosszul bevett kanyar és a munkádnak annyi.
A kínaiak nem ismerik azt a kifejezést, hogy lehetetlen. Valahogy ez nem szerepel a szótárukban. A kép alapján valóban így van.
Hangcsou városában nem lehet könnyű futárnak vagy szállítónak lenni, főleg akkor ha csak egy riksád van.
Csupán csak egy esélye van arra, hogy ezeket épségben eljuttassa a címzetthez. Ti bevállalnátok?
A kérdésem csak az, hogy a fenében lát ki?
Elég kényelmetlen lehet így utazni.
Németországban ilyen lazán viszik a házakat.
Ha valaki Indiában nem fér fel a buszra, az még mindig utazhat a tetőn.
Elég necces a helyzet. Valaki egy kicsit túlvállalta magát.
Afrikában elég, ha pár zsákot és embert viszel a kocsi tetején és máris le van ültetve a járgány.
Elég lutri ez a kiszállítós meló. Nem tudod melyik oldalról számíts egy másik autóra, buszra, motorra.
Ti elvállalnátok ezt a munkát?
„Biztos, hogy egyszerre el tudjuk vinni? Biztos!” – mondta a főnök és ez lett a vége.
Tanulság, sose vigyél annyi árut, ami meghaladja egy felnőtt szamár súlyát…