A Coca-Cola, ami a 20. századtól fogva egyre nagyobb népszerűségnek örvendett. Először gyógyszernek szánták ezt a remek italt, aztán egy teljesen más fordulatot vett a dolog. Ma már több fajtáját is megtalálhatjuk a boltokban, ilyen például a Coca-Cola light és a Coca-Cola zero. Nemrégen jelent meg a Coca Cola Vanilla zéró és a Coca Cola citrom zéró. De most egy vadi új termékkel rukkolt elő a gyártó.
A felkelő nap országában azaz Japánban, most június 11-én dobták piacra és azóta majdnem az összes kisboltban és automatában lehet kapni az úgynevezett „full zéró”-t, amiben akár hiszed akár nem, 0 kalória található.
Első ránézésre, úgy tűnhet, mintha víz lenne beletöltve ezekbe az üvegekbe, de ez igazából nem víz. A termék neve Coca-Cola Clear, ami arra enged következtetni, hogy áttetsző színű folyadék van a palackban, de mégis kóla íze van.
A cég még áprilisban valóban azt nyilatkozta, hogy egy forradalmi változást szeretne eszközölni, amit senki sem vett komolyan.
Információk még nincsenek arról, hogy mely országokban lesz még kapható ez a termék Japánon kívül. Azt viszont már most megállapíthatjuk, ha ez tényleg elterjed, valószínű többen fogják inni, mint a rendes, hagyományos kólát, mivel úgy néz ki, mintha az ember egy üveg vizet szorongatna a kezében.
De ez még semmi, a cég ugyanis célba vette Japán csúhai piacát, ami a legnépszerűbb piacnak számít. A piacon rengeteg sócsú alapú terméket találsz, ami voltaképpen égetett szesz. Ehhez egy kis szódát és különböző gyümölcsöket kevernek hozzá.