Mindannyiunknak vannak céljai az életben. A kérdés csak az, hogyan érjük el ezeket? Természetesen mindenkinek megvannak a maga módszerei és adott esetben különböző trükkjei. Ezúttal viszont, általánosíthatunk egy kicsit, ugyanis elég csupán mindennapjaink szerves részére tekintenünk mint az internet és a televízió. Jelen esetben például, a reklámokra. Nap, mint nap szembesülünk velünk, amikor egy nehéz nap után ledőlünk a kanapéra és bekapcsoljuk a tévét vagy nyomkodjuk okostelefonjainkat.
A gyártók célja, hogy minél nagyobb mennyiségben adják el termékeiket, függetlenül attól, hogy azok minőségiek-e vagy sem. Az eladás nemcsak a termékekre vonatkozik. Gondoljunk csak egy kiadó albérletre vagy valamilyen szolgáltatásra.
A lényeg az, hogy bármiről is legyen is szó, amit el akarunk érni, adni vagy éppen jó színben akarunk feltüntetni, megtévesztő trükköket alkalmazunk. Ki kisebbet, ki nagyobbat, ez nem is fontos, csak az, hogy mindenképpen elérjük tervezett célunkat. Úgy, ahogy azt cikkünk hősei is tették, akik bebizonyították, hogy a mai világban semmi nem az, aminek látszik és nem bízhatunk semmiben.
Vajon, hogyan lehetséges, hogy a modelleken mindig, minden ruha jól áll? Nos, így. Az iratcsiptető csodákat művel.
Nemcsak a női modellekre igaz a ravaszság…
A laptop akkumulátora állandóan nulla százalékot mutatott. A vevő visszavitte az áruházba és visszakapta a pénzét. Végül kiderült, hogy a felirat valójában egy photoshoppolt háttérkép volt.
A puskázás királynője.
És ő is…
Művirág a kaktuszra és máris úgy tűnik, egész évben virágzik.
Nem minden az, aminek látszik. Íme a bizonyíték!
64 szín? Biztos ez??
Extra szűz olívaolaj, ami csak tíz százalékban extra szűz, a többi sima napraforgóolaj.
Egy doboz gyógyszer. Várj, mégsem!
Amikor mindjárt éhen halsz és veszel egy nagy szendvicset. Legalábbis azt hiszed.
Húsz colos felniket szeretnél? De nem engedheted meg magadnak? Íme a kreatív megoldás!
Ez aztán a csúnya lebukás.
Gyors és hatékony hirdetési felület.
Neked feltűnt volna a különbség?
A kockák kirajzolódnak, de a haj vízálló vagy mi.
Igaz a mondás, a szomszéd fűje mindig zöldebb.
Új és nagyobb kiszerelés. Valóban?
Harminc és negyven százalékkal nagyobb. Most akkor melyik az igaz?
Hát, ez nem fog gazdaggá tenni.
Bárki is ajándékozta ezt, ő az átverés nagymestere.
Válóok