New York szívében nyílt meg a legelső szupermarket, 1930-ban. Az alapító Michael J. Cullen volt, aki a King Kullen nevet adta a tulajdonában lévő áruháznak. A kezdetek óta közel száz év telt el, a technológia fejlődött, az emberek igényei megnőttek, ahogy a választék is. A bevásárlás életünk része, ha nem is mindennap, de legalább egy héten egyszer.
Beszerezzük a legfrissebb alapanyagokat egy finom reggelihez, ebédhez, vacsorához vagy bármilyen desszerthez. Hatalmas mennyiségű gyümölcs és zöldség közül válogathatunk, sőt, manapság már az egészséges életmód folytatása sem okoz problémát. Emellett a gyártók gondolnak a laktóz-és gluténérzékenyekre és így tovább. Sorolhatnánk a szupermarketek előnyeit, de mint mindennek, a bevásárlóközpontoknak is vannak hátrányai. Méghozzá mi magunk.
Vagyis, az egyes vásárlótípusok, akik bizony bármikor képesek kihozni minket a sodrunkból. A boltok fejlődése, az önkiszolgáló kasszák és a személyzet, előnyére változott, ám ezek a vásárlótípusok maradtak, sőt, talán még rosszabbak lettek, mint annak idején. Posztunkban bemutatjuk a legtipikusabb vásárlótípusokat, akiket mindannyian egy pillanat alatt felismerünk.
Az önvádló típus
Az emlékmű típus
A szabadságharcos típus
A Kasszanova típus
A könyvelő típus
Az egészséges életmód megszállottja
A ravasz
A gyerekhadsereg
A megszálló típus
Az érdekből kedveskedő
A tanácstalan és döntésképtelen típus
A félreinformált
A nyomozó típus
A maratoni futó típus
Forrás: liked.hu