Mindenki tisztában van vele, hogy a Kentucky Fried Chicken (röviden: KFC) a világ egyik legnagyobb gyorsétterem hálózata. A KFC nevű gyorsétteremből már több, mint 16.000 van a világon és népszerűsége töretlen. A csirkéből készült ételeket már évtizedek óta azonos receptúra alapján csinálják. Szinte nincs is olyan ember a világon, aki ne tudná, hogy a KFC hivatalos reklámarca Harland Sanders. Azonban most valami óriási változás jön a népszerű étterem életében ugyanis lecserélik a jó öreg Sanders ezredest egy fiatal influencer fiúra.
A KFC maga jelentette be a változást egy promóció keretein belül, ahol feltűnik az „ifjú” Sanders. Most mindenkinek bemutatjuk, hogyan is nézett ki az egykori ezredes:
Egyelőre csak a közösségi oldalaikon cserélték le az öreg Sanderst, erre a fiatal influencerre, aki merőben más külsővel rendelkezik, mint elődje. A kedves, idős bácsika helyett, most egy fiatal, kigyúrt, őszülő hajú és szakállú férfiú áll, aki még egy barátnőt is beújított magának.
Nézzétek csak:
A KFC új reklámarcának fotóit a cég elkezdte feltölteni saját Instagram oldalára, mintha mindig is ez a fiú reklámozta volna őket és a termékeiket. Olyan fotók kerültek fel az oldalra, ahol a férfi a „saját” jet-jével utazik, virtuális barátnőjével bandázik és mindent hashtagekkel jelöl, úgymint #artistatwork, #beyourbestself, #grinding, #influencerlife.
A legtöbb KFC rajongó imádja az újítást, többen is viccelődtek a képek alatt. Akadt olyan, aki azt írta, hogy ennek örömére, most elmegy a KFC-be.
Persze, mint mindenben úgy itt is volt jó sok ellenszenves emberke, akik azzal jöttek, hogy hagyják abba az idétlenkedést, mielőtt még Ronald McDonaldből is egy vonzó férfit csinálnak.
Volt, aki nemes egyszerűséggel annyit írt, hogy a cég hozza vissza a régi, jól bevált és kedves arcú Sanders ezredest.
Nektek mi a véleményetek róla?